create your own banner at mybannermaker.com!

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013


Φάμπρι: "Θα παίξουμε όμορφο και καλό ποδόσφαιρο"


Αναλυτικά οι δηλώσεις του στη συνέντευξη Τύπου:
"Είναι χαρά μου να βρίσκομαι μαζί σας για πρώτη φορά. Αξίζουν συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές μου γιατί πέτυχαν τη νίκη. Θέλω να την αφιερώνω στους κυρίους Φερέιρα και Ρότσα, διότι εγώ δεν είχα συμμετοχή. Είναι δική τους η δουλειά. Όμως βρίσκομαι εδώ για να βελτιώσω και να καλυτερέψω τα πράγματα, για να παίζει η ομάδα πιο όμορφο και καλύτερο ποδόσφαιρο".
Στην πρώτη σας παρουσία στον πάγκο, τι θετικά και τι αρνητικά, κρατάτε;

"Τα θετικά είναι η όρεξη και η θέληση των παικτών, ανεξάρτητα από τις καλές ή τις κακές στιγμές. Πρέπει να δουλέψουμε, γιατί η ομάδα έχει μεγάλες δυνατότητες βελτίωσης. Θα έλεγα ότι μου αρέσουν οι ομάδες με κατοχή της μπάλας και με την ικανότητα να απειλούν την αντίπαλη εστία. Είδα πως η ομάδα παίζει συνέχεια από τα άκρα, αλλά δεν παίζει καθόλου κάθετα. Αυτά είναι πράγματα που θα τα διορθώσουμε με την πάροδο του χρόνου".
Οι Ισπανοί δημοσιογράφοι μας μετέφεραν ότι είστε ένας προπονητής ο οποίος στηρίζεται στην άμυνα. Εσείς μας αναφέρετε ότι θέλετε μία ομάδα που θα παίζει όμορφα και επιθετικά. Τι ισχύει τελικά;

"Φαίνεται ότι έχω τη φήμη του αμυντικογενή προπονητή. Άλλο πράγμα όμως να αμύνεσαι αποτελεσματικά και άλλο να είσαι αμυντικογενής. Οι ομάδες μου ξεχώριζαν γιατί πετύχαιναν λίγα τέρματα και σκόραραν περισσότερα. Τα στατιστικά υπάρχουν, μπορείτε να τα ελέγξετε. Πιστεύω ότι ένα στέρεο σπίτι πρέπει να το χτίσεις γερό από τη βάση και η βάση είναι η άμυνα.
Από εκεί και πέρα, αφού χτίσεις τη βάση, μπορείς να οικοδομήσεις τα υπόλοιπα κομμάτια, το κέντρο και την επίθεση. Να προσθέσω ότι οι ποδοσφαιριστές πρέπει να μάθουν να κινούνται με ή χωρίς τη μπάλα, με ένταση και ταχύτητα, ώστε να παίξουμε ωραίο, όμορφο ποδόσφαιρο. Αν μου αφήσετε χρόνο, θα τα καταφέρω και θα δείτε τη βελτίωση και την αλλαγή".
Πόσο χρόνο θεωρείτε ότι χρειάζεστε, για να παρουσιάσετε έναν καλύτερο Παναθηναϊκό;

"Αυτή η εβδομάδα που κυλά είναι σύντομη. Είχαμε τον αγώνα σήμερα, αύριο είναι μέρα αποθεραπείας και μετά θα φτάσει η Κυριακή, που έχουμε πρωτάθλημα. Δεν μας μένει χρόνο για δουλειά. Κρίμα που δεν έχω περισσότερο χρόνο, γιατί ακολουθεί βαρύ πρόγραμμα με συνεχόμενα παιχνίδια. Αφήστε μου μερικές εβδομάδες και θα διαπιστώσετε αλλαγή. Θα τη δείτε στο γήπεδο, γιατί η ομάδα έχει περιθώρια βελτίωσης".
Με δεδομένες τις αποχωρήσεις των Μπουμσόνγκ και Βύντρα, κρίνετε επιτακτική την ανάγκη της απόκτησης ενός στόπερ;

"Ήδη νομίζω ότι ο Μπουμσόνγκ δεν αποτελεί μέρος της ομάδας. Δεν ξέρω τι γίνεται με τον Βύντρα, είμαι ένα 24ωρο εδώ. Άρα, έχω τρεις κεντρικούς αμυντικούς. Εάν εντοπίσουμε έναν ή δύο στόπερ, θα είναι καλό να τους αποκτήσουμε για να επανέρθει η ισορροπία".
* Κόπηκαν 2.316 και εισπράχθηκαν 14.063 ευρώ.
http://prasinanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου